Sansüzsüz İnternet

26 Şubat 2009 Perşembe

Yıldız Tilbe

benim yıldız'la sevgi-nefret ilişkim çok eskilere dayanıyor! ilk çıktığı zamanlarda sinir oluyodum sesine. o zamanlar arabeske de sinir olan, iyi aile kemalistiydim! hatta bi gün dolmuşta "delikanlım" çalıyor diye şöförden kapatmasını istediğim için dolmuş halkı bir olup bana "biz seviyoruz, sen sevmiyorsan in" falan diye, "ya sev ya terket"çi tutum bile sergilemişti! sonra bu yıldız uyuşturucudan tutuklandığında, elleri kelepçeli, adliyenin önünde, gazeteciler etrafını çevirmişken, sorulara yanıt olarak enfes bi sesle "delikanlım"ı söylemişti. ben o an tv karşısında bir don! bir hayran ol! öyle böyle diil! o gün bugün çok sevdim. aşkperestten başlayarak ileri ve geri doğru bütün şarkılarını keşfettim. hareketlerini de çok sevdim. ama sonra bazı söylemlerinde gördüm ki bu hayranlık olayını her zamanki gibi abartmışım! :) şimdi ondan çok da şey beklemeden, gene seviyorum :)
yıllar sonra bir gün kitapçıda kitaplara bakarken, elime Oral Çalışlar'ın yazılarından derlenmiş bir kitap geçti. çoğu zaman olduğu gibi rasgele açtığım bir sayfada, bana "hiçbirşey tesadüf değil" diyerek göz kırpan bir yazı gördüm. yazıda, tıpkı benim tv karşısında yaşadığım yıldız anını yaşadığını anlatıyordu oral çalışlar. o zaman anladım ki o anki o olay, tv'de görmeye alıştığımız onca sahtelikten sonra gerçekliğiyle birçok kişiyi etkilemişti.

2 yorum:

  1. Yıldız bir çoklarına göre olduğu gibi bir kadın, ben de severim

    YanıtlaSil
  2. hmm, bu yazıyı 2009'da yazmışım. yani hitler öncesi! :) gerçi o zaman da ondan çok şey beklemediğimi yazmışım zaten.
    sonradan yazdığım bir yazı da mevcut, ilgini çekebilir:
    http://onerce.blogspot.com.tr/2014/07/yildiz-tilbe-benzeri-populer-isimlerin-politik-olmasi-esyanin-tabiatina-aykiri.html

    YanıtlaSil